برای هومان

Monday, October 17, 2005

The best husband!

من بهترين همسر دنيا رو دارم و از اين بابت واقعن خوشحالم. :)

شما فکر می کنين چی باعث می شه که آدم ازدواج موفقی داشته باشه؟

به نظر من علاوه بر عشق و تفاهم و احترام و اين جور چيزا ( البته نه در مفهوم انتزاعی شون، که کاملن عملی ) يه چيزی شبيه شانس که نمی دونم اسمش رو چی بذارم هم خيلی نقش مهمی داره. من خودم به شانس يا بدشانسی اعتقاد چندانی ندارم، ولی يه انرژی، يه جريان، يه چيزی هست که خيلی قبولش دارم. اين انرژی توی زندگی من خيلی مهم بوده. از وقتی که يادمه بهم جهت داده، هدايتم کرده به مسيری که فکر می کنم بايد توش حرکت می کردم. و توی اين مسير آدم هايی رو کنارم قرار داده که می تونم بگم مهم ترين عناصر زندگيم بودن. باهاشون خيلی چيزا ياد گرفتم، خيلی چيزا تجربه کردم و خيلی " لحظه های ناب " واسم آفريدن. و حالا دارم کنار آدمی زندگی می کنم که هر لحظه بودن باهاش يه لحظه ی ناب فراموش نشدنيه و اين به نظر من يعنی نهايت خوشبختی توی زندگی مشترک!

اميدوارم هميشه قدر اين همه خوشبختی رو بدونم و اميدوارم اونايی که مهم ترين های زندگی من هستن بدونن که چقدر دوستشون دارم و ازشون ممنونم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home